Cestas Ou Sacos de Praia? | Beach Basket Or Beach Bags?

by - 28.6.15

Olá a todos, uma vez mais trago-vos um post sobre o Verão e esta é a estação do ano de que eu tanto gosto. Neste post deixo algumas sugestões de cestas e sacos de praia para usarem neste Verão quando forem de férias - sim porque eu este ano só tenho em Agosto portanto aproveitem - mas colocando isso de lado, vamos começar? Espero que gostem e se inspirem para este Verão.
Se querem saber as minhas sugestões cliquem em "Ler Mais".


Hi everyone! Once more, I bring you a post about the Summer, which is a season of the year that I love. On this post I leave some suggestions of beach baskets and beach bags to wear this Summer, whenever you go on holidays. Let's get started? If you want to know my suggestions click on "Read more". Hope you like it and get inspired for this Summer.






























Bershka 9,99 € 




















Bershka 19,99 €



















Bershka 25,99 €

















Bershka 22,99 €
















Bershka 25,99 €































H&M 9,99 €
















H&M 49,99 €










Tenham em atenção à altura agora dos Saldos pois os preços com certeza já estão mais baixos. Espero que tenham gostado e o que vocês preferem? Saco ou cesta? Digam nos comentários!


Here in Portugal the Sale's season has already started so be aware if in your country it has started as well because, if it has, I'm sure there are some big differences among prices, most of them being more affordable. Hope you've enjoyed my post! What do you prefer: bag or basket? Let me know on the comments!


Sigam-me aqui/Follow me here:


Facebook

https://www.facebook.com/amindlessdaydreamer

Canal/Portuguese Channel
https://www.youtube.com/channel/UCDUBL4yAfQuZy3JkF99ARjw

Bloglovin
https://www.bloglovin.com/blogs/a-mindless-daydreamer-14054415

You May Also Like

0 comentários

FOLLOWERS