Inspiração de Mesas de Natal | Inspiration of Christmas Table

by - 21.12.16



Olá Dreamers! Faltam 3 dias para o Natal, what? Ainda não consigo acreditar, ainda agora Dezembro estava a começar e de repente estamos no fim do mês, meu Deus. Hoje trago-vos uma inspiração para as vossas mesas de Natal. Sabem que eu adoro decoração e claro que fui inspirar-me até ao Pinterest e mostrar-vos algumas ideias. Vocês gostam de "decorar" a mesa de Natal?

Hi Dreamers! 3 days left for Christmas, what? I can't believe, December start now and we are already at the end of the month. Today I bring you an inspiration for your Christmas table. You all know that I really like decoration and of course I went to the Pinterest to get inspired and now I show you some ideas. You like to "decorate" your Christmas table?





























(By: Pinterest)


Bem, eu adoro estas imagens todas mas sem dúvida que o que mais me chama a atenção são os tons. E quais são eles? Os verdes, os vermelhos, os dourados e os prateados. A cada ano junto mais esses tons e se pudesse usava todos os anos novas decorações ou usava coisas de Natal na Páscoa. Gosto imenso de decoração de Natal!


Well, I love all of these images but definitely the tones are the thing that call more my attention. Which ones? The green, the red, the gold and the silver ones. Each year I put together all these tones and if I could I use new things every year and I possibly use Christmas things in the Easter. I like a lot Christmas decoration!

You May Also Like

0 comentários