#YOUTUBE - I LOVE THIS ALBUM FROM SAAL DIGITAL

by - 3.4.18

Alô Dreamers! Como estão? Hoje saiu um vídeo onde vos falo da minha opinião quanto ao álbum digital da Saal Digital. Eu "concorri" ao teste deles e fui aceite. Tenho o álbum na mão e adorei-o (spoiler). Fiz-vos a review no YouTube tal como vocês me ajudaram a decidir pelos Stories. Quem não me segue no Instagram, é este aqui e eu perguntei lá se preferiam a review aqui no blog ou lá no Youtube, o YouTube ganhou e aí abaixo está o álbum que chegou cá a casa. Espero que gostem tanto quanto eu!


Hey Dreamers! How are you? Today came out a video  where I talk about my opinion of a digital album from Saal Digital. I "apply" for their test and I was accepted. I have the album on my hand and I loved it (spoiler). I made a review on YouTube like you helped me to decide on Stories. For those who doesnt' follow me on Instagram, is this one and I asked there if you prefer a review here on Blog or on YouTube and the YouTube won so down here is the album that arrived to my house. Hope you enjoy it as much as I do!





You May Also Like

0 comentários