INSPO Knot Style

by - 17.7.18

Hey Dreamers! Today I came back to inspiration posts. This time about blouses/tops/shirts with knots. I already had this post idealized a few months ago but now these pieces with knots came back and I am loving to see it and I am looking for them on the sales and I think that besides they give a relaxed vibe and at the same time a little chic one they give a Summer and hot vibe too, don't you think?


Alô Dreamers! Hoje voltei aos posts de inspiração. Desta vez, sobre as blusas/tops/camisas com nós. Eu já tinha este post idealizado há uns meses e agora estas peças com nós voltaram e eu tenho adorado ver e tenho andado a ver nos saldos se encontro e acho que para além de dar uma vibe descontraída e ao mesmo mais chic, dá também a vibe de Verão e de calor, não acham?


 































You May Also Like

0 comentários