NOVO VÍDEO - Essenciais de Primavera | NEW VIDEO - Spring Essentials

by - 29.3.16

Bom Dia Dreamers! Hoje há vídeo novo no canal bem cedinho com os meus Essenciais para esta estação do ano que é a Primavera, como todos sabem não é? E este é já um vídeo conhecido aqui pelo canal e eu decidi trazê-lo já e espero que gostem! 

---

Good Morning Dreamers! Today we have a new video on my Portuguese YouTube Channel with my Essentials for this season named Spring like you already know right? And this video is already known here on my channel and I decided to bring them now and I hope that you like it! (I speak Portuguese but you can see what I am talking about so go).




Não se esqueçam de comentar lá no vídeo qual o vosso essencial ou quais os vossos essenciais para esta estação e é claro de dizerem se gostaram ou não do vídeo, sugerir novos temas de vídeo, o que pretenderem. Ah e deixem o vosso "Gosto" e Subscrevam o canal que é muito importante para eu saber se realmente faço conteúdo útil para todos.

Don't forget to comment on the video which are your essential (1 or more) for this season and of course tell me if you like my video or not , suggest new themes for the videos, what you pretend. Oh and leave a "Like" and Subscribe the channel because it's important to me to know if I do a content useful or not.

You May Also Like

0 comentários