POSTCARDS FROM LONDON

by - 10.11.19

Hey Dreamers! Today I bring you some postcards from London. I was in London between the 15th and 20th of October and I loved it. I was there 10 years ago so was a great trip and was a dream come true. Hope you like it and you can follow my Instagram and show me some love on the photos there in @anainesoliveira and I made some insta stories so you cand find on the highlights.

When I was in Madrid I publish another post with some photos too so if you want to travel to Madrid you can check here that city with some postcards from there. Have a nice Sunday :)



Alô Dreamers! Hoje eu trago-vos alguns postais de Londres. Eu estive em Londres entre o dia 15 e o dia 20 de Outubro e adorei. Eu estive lá há 10 anos atrás e foi uma ótima viagem e um sonho tornado realidade. Espero que gostem e podem seguir-me no meu Instagram e mostrar o vosso love nas fotos por lá em @anainesoliveira e eu fiz alguns insta stories por isso podem ver nos destaques.

Quando estive em Madrid eu publiquei outro post também com algumas fotos por isso se quiserem viajar para Madrid podem ver aqui essa cidade com alguns postais de lá. Tenham um bom Domingo :)





























You May Also Like

0 comentários